Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 19., hétfő

Sonkás-sajtos táska


Story: 
Ha gyorsan kell valamivel előrukkolni, akkor szuper. Nálunk a férjecském jött haza és kezdődött a hétvégi ünneplés. Gondoltam, hogy mire hazaér ezzel várom..:)

Hozzávalók:
·        1 csomag leveles tészta (6 db jön ki egy csomagból)
·        Felvágott vagy akár kolbász és lapka sajt
·        Fekete kömény, egész kömény, akár szezám, reszelt sajt…és bármi amit még kitalálsz…;)
Kenéshez:  egy tojás sárgája

A tésztát 6 részre osztom, majd a képzeletbeli egyik oldalára teszem a két fél felvágottat/kolbászt és rá a  félbehajtva a lapkasajtot.


Összehajtom a tésztát és lenyomkodom a szélét.



Megkenem tojássárgájával. Ráteszem a magokat és mehet be a sütőbe 175°C-ra kb 15 percre hőlégkeveréses üzemmódba.

4 megjegyzés:

  1. Húúú, ez jól hangzik!!! kellenek az ilyen gyors, "összedobós" receptek. köszi. V (csibefasirt tudja ki vagyok:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is tuti, ki is próbálom.

    VálaszTörlés
  3. Igen sajnos manapság az embernek alig van ideje valamit összedobni, nemhogy még sütni is...:D
    Várom a visszajeléseteket! ;)

    VálaszTörlés
  4. megint V vagyok. na, megalkottam egyik vacsorára!!! :D
    mivel kisemberek is élnek velünk, a tetejére nem szórtam semmit, csak vízzel megkentem. lapka helyett trappistát raktam bele, nálunk az a kedvenc. nos, kb kétszer ennyi is elfogyott volna, akkora sikere volt. még az 1 éves kisfiunk is inkább emellett döntött a szokásos vacsija helyett, pedig egyébként nem eszi meg a sajtot. :D köszi a receptet!!! V

    VálaszTörlés