Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 30., péntek

Adventi kalendárium


Holnap megkezdődik a Karácsonyi visszaszámlálás és szorgos kis feleségekként már hetekkel ezelőtt ötletelni kezdtünk, hogy milyen dekorációt készítsünk, ki hogyan díszíti fel a lakást, és hát nem utolsó sorban, ki milyen Adventi naptárat készít.
Én most is a természetes anyagok és a saját készítés mellett tettem le a voksomat és egy egyszerű, olcsó, de szerintem hangulatos naptárat készítettem.

Hagyományos háztartási csomagolópapírból tasakokat készítettem (tudom, ilyet lehet boltban is kapni, de gyorsabb volt elkészíteni, mint lejárni a lábam érteJ), illetve a számokhoz sima fehér papírból kis csillag és karácsonyfa alakú mintákat vágtam, majd piros filccel megszámoztam őket. 

Maradt a lyukasztás és a csomagok finomságokkal, valamint nálam beváltható „ajándékutalványokkal” való megtöltése :)


Nálunk a falban rengeteg szög van, így ezek közé feszítettem ki madzagot és a csomagokat piros-fehér zsinórral kötöztem fel, valamint a sor végét zsákvászon masnikkal és magyal bogyókkal díszítettem. Szerintem Férj örülni fog neki J





4 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek lettek, nekem rettentően tetszenek!
    Férj tutira örülni fog nekik. ;)
    Big Like! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Update: Férj nagyon örült neki és rögtön tapogatni kezdte, hogy mi lehet a zsákocskákban :) Persze csak miután észrevette...férfiak...:D

      Törlés
  2. hihetetlen mint a gyerekek ugy viselkednek :) nagyon nagyon szép let!!!!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusak! Nagyon ügyes vagy! ;)

    VálaszTörlés