Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 19., hétfő

Ajándék csomagolás - farfalle tésztával

Mivel én itt november közepe táján általában már végzek is a karácsonyi ajándékok beszerzésével és már a csomagolópapírjaim is megérkeztek - így úgy döntöttem neki is állok az első csoport becsomagolásának. :)

Kellékek:
  • barna v. háztartási csomagolópapír (Butlers)
  • cellux
  • Baker's twine (Karcsi Papírboltja)
  • farfalle tészta
  • olló
  • ajándékok :)
És most beszéljenek helyettem a képek mert nem hiszem, hogy különösebb magyarázatra szorulnának. :)







 Tudom, hogy elég minimalista - de nekem nagyon tetszik. :)
Az ötletadó oldal.

2 megjegyzés:

  1. aranyos!!! én is nagyon szeretem a minimalista csomagolást!!!! félre is tettem azokat a madzagokat, amikkel költözéskor a könyveket kötöztük össze!!! :) V

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, most teljesen a szerelmese vagyok. :)
    Éppen ma szemeztem fehér-ezüst és fehér-arany Baker's twine-nal... :D

    VálaszTörlés