Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 30., péntek

ádventi reggeli amatőr feleségeknek

Sajnos be kell valljam, az összes irogató feleség közül én vagyok a legamatőrebb, igazából általában majmolom őket, úgyhogy a gasztro bejegyzések top listása nem én leszek :)
lényeg a lényeg mindezek ellenére, szeretem ha adunk a szépségre, szépen leülünk együtt enni, szépen készítünk össze mindent. Még férjem szülinapi hetében kaptam ezt a receptet, és mivel ma már ádventre készülődtünk, újra elkészítettem.

tükör tojás és toast kenyér egyben. Leginkább az amerikai toast kenyereket ajánlom ehhez. Mindenhez vajat használok, azaz Rama culinarist.

1. lépés tehát mézes kalács készítő mintával harang alakú lyukat szabdalni a toast kenyérre.


 2. vajat olvasztunk gyorsan



3. elkezdjük rajta piritani a kenyeret, majd beleütjük a tojást a harang luykba

4. mellette a kis kivágott harangot is piritjuk. ha az alja megszilárdult, megforditjuk hogy a másik oldal is megpiruljon.
Azért nagyon finom, mert a vaj és a tojás egészen beivodik a kenyérbe.

és kész is!!!!


bocsássatok meg még fejlődök :)

4 megjegyzés:

  1. :D csak így tovább!!!! nagyon jól néz ki!!! V

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon guszta! :) Meg is éheztem...

    VálaszTörlés
  3. Ugyes vagy Judit, menni fog ez neked is:) En se vagyok egy nagy konyhatunder meg egyenlore, az elmult masfel evben nem kellett foznom Petinek, nekem meg jo volt a fagyos kaja:) Egyenlore en is csal leslek Titeket es lopkodom a finomabbnal finomabb recepteket es egyszer ha lesz batorsagom, talan en is elorukkolok valamivel:)

    VálaszTörlés