Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 19., hétfő

Csokis muffin

Story: 
Nem voltam egy nagy muffin-készítő eddig, de az eredeti recept szerzője, garantálta, hogy nagyon egyszerűen és tutira finom csokis muffint lehet belőle kihozni. Így egy kicsit átalakítva a receptet megcsináltam. Meg vagyok vele elégedve..:)


Hozzávalók:

·        15 dkg liszt
·        15 dkg vaj
·        7 dkg cukor
·        2 tojás
·        fél csomag sütőpor
·        fél dl tej
·        egy csipet só
·        egy csomag vanília cukor
·        4 evőkanál barackíz..de kicsit több is belefér
·        5 dkg keserű kakaópor
·        5 dkg reszelt étcsokoládé, lehet darabkákat is
·        Narancs aroma (1/3 fiola)

Elkészítés:
Mindent összekeversz…ne aggódj ha folyékony az állaga, így jó.


Nekem ennyi jött ki…fontos még hogy 3/4-ig töltsétek meg a formát.

175°C-on sütöttem kb. 15-20percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése