Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 19., hétfő

Barackos-sajtos csirkemell

Story: 
Imádok kreatívkodni és új dolgokat kreálni. Ezért ez a recept igazából nekem paradicsommal volt meg és úgyis nagyon finom. Viszont ez a barackos változat mindent visz…;)


Hozzávalók:
·        500g csirkemell
·        nagy doboz tejföl
·        egy nagyobb konzerv barackbefőtt
·        sajt (lehet reszelt sajt is…én sütés főzéshez a lapka-sajtot szoktam használni)

Elkészítés:
A csirkemelleket jól megmossuk, majd darabonként vízszintesen 3 szeletre vágjuk.
A szeleteket elrendezzük egymás mellé a tepsiben lévő sütőpapíron úgy, hogy ne legyen közöttük hézag.
Erre tesszük a barackot majd a tejföl egy részét, hogy szépen ellepje. A tetejére jöhet a sajt és erre a megmaradt tejföl.

Addig sütjük, amíg a sajt el nem kezd pirulni a tetején. Én 200°C-on sütöttem hőlégkeveréssel.


Kukoricás rizzsel tálalva nagyon finom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése