Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. november 30., péntek

ádventi kosár koszorú vagy minek is nevezzem :)

holnap végre kezdődik az Ádvent!! itt az ideje hogy megmutassam nektek, mit készítettem koszorúként.

Még novemberben voltam egy kedves boltban, ahol kis vázák voltak rendkivűl akciósak. azonnal inspirálódtam, megvettem négy darabot, találtam egy olyan kis kosarat amibe elfértek. Ez adta tehát az alapot.
Mivel a mi karácsonyunk színe natur pasztell szinek és kék, fehér ezért már a kellékeket is így kerestem.
kék-fehér szalag, egy fa szív az első gyertyára, vajszinű gyertyák, fenyő ágak, és barna dekor homok.


1. homokot beleszórtam az üvegekbe, annyit, hogy stabilan álljanak benne a gyertyák
2. az üvegekre masnit kötöttem, végül lejebb került, ahol a homok és a gyertya találkozik. valamint a kosarat is körbe futtattam szalaggal.
3. beleállítottam a gyertyákat és az üres helyekre faágakat tüzdeltem. Úgy igazítottam, hogy a masnik rálógjanak a kosár szélére.






Meglepetésként kaptam Anyától egy másik koszorút, egyszerű boltokban kapható alap. egy vastag fehér gyertya áll középen, és az esküvőnkre szárított rózsákat tüzdeltük bele. A konyhában nagyon szépen mutat a natur fa asztalon.


2 megjegyzés:

  1. Jajj, ez nagyon cuki!!! Eszembe nem jutna, hogy külön-külön ezekből a dolgokból ilyet is ki lehet hozni... :)
    Nagyon szép lett! ;)

    VálaszTörlés