Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. december 18., kedd

Ketchupos csibe combok

Sziasztok:)


Először is köszönöm a lehetőséget, hogy én is írhatok ide:) Az utóbbi pár évben nem nagyon kellett főznöm, hisz munkahelyen ettünk mindketten, így inkább az egyszerűbb, hétköznapi kajákat csináltam ha szabadnaposak voltunk, vagy elmentünk enni valahova. Na de 2 hónapja újra rendszeresen főzöcskézek:)



A legtöbb receptet a nosalty.hu-ról veszem, néha kis átalakítással, de próbálom kihozni magamból a legjobbat:)


Ezt a receptet ajánlom mindenkinek, aki a ketchup rajongója:)

Hozzávalók:
12 db alsócombhoz. Hozzátenném, egy alsó és felső combot is használtam, de akár csirkeszárnnyal is el tudnám képzelni:)

  • 25dkg ketchup
  • 3 ek méz
  • 2 ev olaj
  • Só, bors
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 hagyma


Elkészítése: 
  • A csirkecombokat sózzuk, borsozzuk. 
  • Jénaiba,  vagy  tepsibe beleöntjük a ketchupot, a mézet és az olajat . Belereszeljük a fokhagymát és hagymát, jól átkeverjük 
  • A combokat átforgatjuk ebben a szószban, és 30 percig állni hagyjuk hűtőben. Még jobb, ha már előző este bepácoljuk. 
  • Alufóliával letakarjuk, és előmelegített sütőben 30 percig sütjük , ezután fólia nélkül még 20 percig sütjük
Combocskáim már a sütésre várva:)


Kész a vacsi:)




Én krumplipürét csináltam mellé Peti külön kérésére, de bármilyen körettel el tudom képzelni.
Jó étvágyat:)

4 megjegyzés:

  1. Öcsém egyik nagy kedvence!!!
    De én még nem készítettem csak Anyukám, de azt hiszem itt az ideje, hogy kipróbáljam. :)
    Köszi Kata! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit:) Ocsednek jo izlese van, nalam is nagy kedvenc lett:)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés