Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. december 6., csütörtök

Adventi koszorú


Tudom, ezzel a bejegyzéssel egy kicsit elkéstem, de bevallom őszintén, az Adventi koszorú elkészítésével is csúsztam egy napot, így Advent első vasárnapján ugyan gyújtottunk gyertyát, de még nem a koszorún J

Azért végül sikerült időt szakítanom a koszorú elkészítésére és ezt most be is mutatom nektek.
A készítése lényegében megegyezik az ajtódísz készítésével, ezért annyira részletesen nem írnám le.
A hozzávalók: szalmaalap, fenyőágak, gyertya, cseppfogó, szalag, termések, dekorációs kellékek, ragasztó, drót.
  • A fenyőágakat körkörösen haladva az alapra drótoztam, majd miután elkészült, tiszafa ágakat tettem még a fenyőágak közé, mert nagyon szép, élénkebb zöld színe van, így már a sima fenyős koszorút is feldobja.
  • Ezután elhelyeztem a gyertyákat. Ehhez először fel kell melegíteni a cseppfogó tüskéjét, hogy könnyebben a gyertyába lehessen szúrni, illetve a gyertya ne repedjen szét, ezután az alapba szúrtam. A gyertyákat több féle módon el lehet helyezni, én most a szabályosan elosztott elrendezést választottam.
  • Majd jöhet a masnik elhelyezése, illetve a többi dekorációs kellék ragasztása, vagy drótozása a koszorúhoz.
Tipp: ha szeretitek a szárított növényeket, terméseket, ajánlom a potpourrit, egyrészt mert vannak benne különlegesebb, nagyobb termések, amiket ilyen dekorációkhoz külön fel lehet használni, másrészt pedig a maradékot tálba téve mutatós és illatos dekorációt kapunk J
Ennél a koszorúnál én is használtam a potpourriból kiszedett terméseket, valamint fahéjat, ánizst, diót. Illetve apró piros és barna viaszgyöngyöket, amik csillogásukkal igazi ünnepi hangulatot adnak az Adventi koszorúnknak.
Sajnos a képek nem adják vissza a valódi színeket, de csak lámpafénynél tudtam fényképezni, kérlek nézzétek el nekem J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése