Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2012. december 26., szerda

Csokis Pite

Egyik kedvenc sutim receptjet szeretnem ma Veletek megosztani, iden ket tepsivel csinaltam, noveremek szerint nagyon jo lett, annak ellenere, hogy a teszta most picit morzsolódósra sikeredett:).

Hozzávalók a csokis toltelekhez:

3dl tej
10 dkg etcsoki vagy fozocsoki
15 dkg cukor
2 tojassargaja
1 ev liszt
4 tojas feherje

A tejet a csokival felmelegítjük, annyira, hogy a csoki elolvadjon benne. A cukrot, lisztet, tojássárgáját  összekeverjük és a masszát hozza adjuk a csokis tejhez és folytonos keverés mellett sűrűre főzzük. Ha kész hagyjuk kihűlni a krémet. En ekkor szoktam hozza állni a pitéhez, hisz amíg az elkészül a csoki is kihűl:) A kihűlt masszát összekeverjük 4 kemény habba vert tojás fehérjével.

Hozzávalók a pitehez:

36 dkg liszt
36 dkg vaj
8 dkg cukor
2 tojassargaja
4-6 ev viz

A hozzavalokat egy talban osszekeverem, fel orat a hűtőben pihentetem.

A jol megpihent tesztat ket reszre osztjuk, kinyujtjuk es az egyiket sutopapirral belelt tepsibe rakjuk, erre jon a csokis krem, majd a masik adag teszta. En most picit mashogy csinaltam, az egesz teszta ment alulra, ra a csoki. Elomelegitett sutoben 180 fokon sutjuk kb 30 percig.

Tésztám picit átsütve, mert véletlen beraktam a csoki öntet nélkül és mar félig megsült, mire eszbe kaptam:)

Csokis töltelék

Es a kész pitéim:)

Jo etvagyat hozza:)

Forrás : www.nosalty.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése