Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2013. január 13., vasárnap

Citromos csirke by Szilvi

Egy nagyon könnyű és finom ebéd vagy vacsi receptet szeretnék megosztani most veletek :)

Hozzávalók:
  • 8-10 csirke darab (én most combot sütöttem)
  • 2 citrom
  • 3 db vöröshagyma
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • 8-10 db burgonya
  • 1 dl olíva olaj
  • kakukkfű vagy rozmaring ízlés szerint ( én most kakukkfüvet használtam)
Nézzük az elkészítését:
  1. 1 citrom levét kifacsarjuk, az olívaolajjal , sóval, kakukkfűvel elkeverjük
  2. A burgonyát megtisztítjuk, nagyobb kockákra vágjuk.
  3. A hagymát, fokhagymát megtisztítjuk, a vöröshagymát felezzük vagy negyedeljük
  4. A combokat az olajos-citromos lével összekeverjük, én állni hagytam 1-2 órát, majd tepsibe rendezzük. Alárendezzük a burgonyát, hagymát,a fokhagymát rálocsoljuk a maradék levet.
  5. A másik citromot alapos mosás után karikákra vágjuk, a húsdarabokon  elfektetjük.
  6. A tepsit alufóliával lefedjük, előmelegített sütőbe toljuk.
  7. 1 óra sütés után (nálam:200 C°) a fóliát levesszük, pirosra sütjük (nálam:250 C° + felső grill)
Sütés előtt a tepsiben csücsülő combocskák
És kész... :)
 
Jó étvágyat kívánok hozzá! :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok Szilvi az első bejegyzéshez, én tutira kipróbálom! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :) Próbáld ki, nem fogsz csalódni ;)

    VálaszTörlés
  3. Megvan a het elejei menu, koszonom:)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen Kata! Jó étvágyat hozzá! :)

    VálaszTörlés