Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2013. január 18., péntek

A világ legfinomabb tonhalkréme

Vendégségben voltunk, ahol minden finomsággal vártak minket, én mégis a bagett karikákon ragadtam le amire egy kis műanyag dobozban feltálalt tonhalkrémet kentem.
Ha a szüleim nem nevelnek illemtudónak, akkor biztos, hogy más nem evett már volna abból :) Így csak illemtudóan odasúgtam a férjemnek, hogy én  a receptje nélkül nem hagyom el az országot... Két napra rá, már kezemben lobogtattam és memorizáltam minden eshetőségre felkészülve. (elvesznek a csomagok, kigyullad a kezemben stb.)
Itthon ki is próbáltuk és le se tudunk róla szokni.
Próbáljátok ki!

Hozzávalók:
  • 3 doboz Rio Mare tonhal.
  • 1 evőkanál ketchup
  • 1 evőkanál mustár
  • 1 evőkanál majonéz
  • 1 közepes fej hagyma
  • 1evőkanál torma (tejszínes nem csipőssel nagyon finom)
  • só, bors ízlés szerint. (magam se hiszem el, hogy ezt írom, de sajnos tényleg függ attól, milyen sós tonhalat használunk hozzá)

Mindezt botmixerrel összemixeljük és voilá!! Jó étvágyat.

tipp.:  Hosszú ideig jó, dobozban lehet hűtőben tárolni, nem kell megenni egyszerre.

2 megjegyzés:

  1. hűűű én is kipróbálom ezt a verziót. Nálunk épp tegnap este volt tonhalkrém pirítóssal. Mi úgy szoktuk csinálni,hogy:1db tömlőssajt(natur)2db tonhalkonzerv,só,bors,pici mustár...jól összekeverjük és pirítóssal nagyon fiiinom.Pedig én eddigi életemben hal ellenes voltam,de ez valami csodálatos találmány:D

    VálaszTörlés
  2. És most melyiket próbáljam ki előbb?

    VálaszTörlés