Főzés, sütés, fészekrakás feleség módra

2013. június 18., kedd

Kecsketúróval töltött gombafejek

Volt otthon némi megsavanyodni készülő házi kecsketejem, így utána néztem, mihez lehet vele kezdeni, hogy ne kelljen kidobni. Így találtam rá, hogy milyen egyszerű túrót készíteni belőle. Felforraltam, majd egy tiszta konyharuhán keresztül másfél nap alatt leszűrtem. (A savót pedig lefagyasztottam, mert szappan lesz belőle...:)) 
Ezután jött a kérdés, hogy mit készítsek belőle? Találtam recepteket, kissé átalakítottam őket és ez lett belőle. Gyors és finom! :)

Hozzávalók:
  • 10 dkg kecske/tehén túró
  • 10 dkg juhtúró
  • 12 fej gomba
  • egy csomó zöldségzöldje
  • 2 ek. natúr joghurt
  • bors
  • sajt, füstölt sajt
Elkészítése:
A gombákat megtisztítjuk és kitörjük a tönkjét. A tönköt felaprítjuk.
Összekeverjük a túrókat, a joghurtot, a zöldségzöldjét, belekeverjük a gombák felaprított tönkjét, borsozzuk.
A gombákat egy tepsibe tesszük, megtöltjük a túrós keverékkel, majd megszórjuk sajttal (a füstölt sajttól még pikánsabb lesz), majd mehet a sütőbe.
Addig sütjük, míg meg nem pirul a teteje, de gyorsan készen van, kb. 15 perc.
Mi cukorborsós barnarizzsel ettük, illett hozzá! :)

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése